Promovarea prin social media sau social media marketing constă în folosirea platformelor de socializare sau a unor site-uri pentru promovarea unor produse sau servicii. Platformele de socializare au de regulă instrumente create pentru a monitoriza succesul unei campanii și reacțiile publicului la campania publicitară. Campaniile publicitare în social media oferă avantajul că pot atinge un public foarte numeros și foarte bine țintit. Ele pot ajunge atât la publicul larg dintr-o anumită zonă cât și la anumite categorii de vârstă, oameni cu anumite preocupări, jurnaliști și bloggeri, a căror părere poate influența părerea generală. Ceea ce este important la platformele de socializare este nu numai faptul că o anumită campanie poate atinge publicul țintă ci și faptul că publicul la rândul său poate posta comentarii sau poate reacționa, lucru văzut și de prietenii acestora, fapt care duce la o creștere a expunerii și la obținerea unui feed-back cu privire la anumite produse sau brand-uri.

În acest fel se pot obține informații cu privire la preferințele publicului țintă care ajută la adaptarea campaniilor și a produselor pentru a satisface cererile pieței. Acest tip de campanii, în care publicul are un nivel mult mai mare de implicare decât cel clasic, iar comentariile și recenziile pot fi văzute de către prietenii celor care au postat, face ca odată cu expunerea să crească și traficul pe site-urile respectivului brand sau produs. Tot prin social media o firma poate păstra legătura cu clienții pe care ii are deja, care astfel află despre ofertele curente, în acest fel creându-se o relație intre firmă și consumator, care duce la fidelizarea acestuia.

Promovarea prin social media are ca scop prezentarea de bunuri sau servicii unui public format din potențiali cumpărători, ce poate fi selectat prin intermediul rețelelor de socializare, în funcție de zonă, vârstă, preocupări și interese, asa încât probabilitatea ca aceștia să fie convertiți în viitori clienți să fie cat mai mare.

Cu ajutorul unor campanii creative și bine țintite, produsele sau serviciile dumneavoastră vor ajunge la publicul interesat prin intermediul rețelelor de socializare. Scopul acestui lucru este de a atrage pe paginile de socializare ale firmei un număr cat mai mare de posibili clienți care să urmărească postările și să reacționeze, precum și direcționarea acestui public interesat către site-ul afacerii dumneavoastră, de unde un procent cât mai mare să fie convertit în clienți.

Beneficiile promovării de produse sau servicii prin social media sunt atât de mari, încât marea majoritate a firmelor din lume beneficiază de servicii de marketing online prin intermediul unor departament proprii sau a unor firme de profil. În 2014, 80% dintre directorii executivi considerau promovarea pe platformele de socializare ca parte integrantă a afacerii. Firmele cu amănuntul înregistraseră creșteri de venit de până la 133% ca urmare a acestui tip de promovare.

Parte din procesul de promovare în social media, este și optimizarea paginilor firmei din rețelele de socializare. Acest lucru presupune alegerea cu grijă a produselor și serviciilor ce urmează a fi promovate și prezentarea lor într-o manieră cât mai atrăgătoare și mai interactivă, urmărind atragerea unui număr cât mai mare de urmăritori și de repostări sau reacții pentru a crește vizibilitatea postărilor.

Promovare Social Media

Veniți alături de noi pentru a vă promova produsele și serviciile cu rezultate excelente în rețelele de socializare Facebook, Twitter si Google+! Aveți un produs nou? Noi ne vom asigura că află imediat clienții dumneavoastră deja existenți plus un public mai larg ce poate fi convertit în clienți.

Cere oferta

Creșterea numărului de urmăritori

Global Code vă poate oferi ajutorul necesar pentru creșterea numărului de clienți cu ajutorul paginilor de socializare. Prin alegerea unui public țintă cat mai bine targetat, care să fie interesat de produsele sau serviciile vândute și care să aibă nevoie de ele, se poate obține o creștere atât a numărului de urmăritori de pe pagină, cât și a expunerii, ca urmare a interacțiunii acestora cu postările paginii.

Cere oferta

Social Marketing

Odată cu creșterea numărului de utilizatori a rețelelor sociale, marketingul s-a adaptat acestor noi oportunități, prin crearea de campanii de prezentare a unor produse și servicii și de obținere a unui feed-back imediat de la potențialii cumpărători, într-o manieră mai directă și mai eficientă decât mijloacele clasice.

Cere oferta

Optimizare pagină social media

Paginile de socializare pot fi optimizate prin alegerea unor postări relevante și interesante care duc la creșterea vizibilității atât în fața celor ce urmăresc pagina cat și a prietenilor lor, care pot vedea postările la care aceștia reacționează.

Cere oferta