Search engine marketing (SEM) este o formă de marketing online care presupune creșterea vizibilității unei pagini, sau a unui site, prin intermediului unor reclame cu cost per clic (CPC) ce apar în rezultatele de căutare ale unui motor, după un anumit cuvânt cheie. Cel mai folosit serviciu SEM este Google AdWords. În 2016 Google deținea 89.3% din piața motoarelor de căutare fiind urmat de Bing, Yahoo!, și Baidu din China

Ce este CPC? Cost Per Click este un tip de publicitate la care clientul plătește atunci când cel care efectuează căutarea accesează printr-un click reclama lui, de unde este trimis pe site. Spre deosebire de alte tipuri de publicitate online, la care se plătește simpla afișare, la CPC se plătește doar în cazul în care utilizatorul și-a manifestat interesul pentru reclamă, dând click pe ea și vizitând site-ul, fapt ce îl poate transforma în client. Este un tip se marketing superior simplei afișări a unor reclame, întrucât acestea apar exact în momentul în care un utilizator caută serviciile sau bunurile vândute prin site-ul pentru care se face reclamă.

Prețul per click este licitat, și este unul din factorii ce influențează locul pe care apare reclama în lista căutărilor. Reclama apare de câte ori este căutat cuvântul cheie într-o anumită zonă și într-un orar stabilit, în limita unui buget zilnic care este setat de la început și în funcție de relevanță. Site-ul pentru care se face reclamă, trebuie sa îndeplinească anumite criterii ce țin de funcționalitate, iar campania AdWords trebuie setată și ea așa încât reclama care apare să fie relevantă pentru utilizator. Reclama în sine poate avea doar text sau poate fi mai orientată către produs și imaginea acestuia, cu informații despre preț, promoții, etc. Ce contează este ca reclama să fie accesată de cât mai multe ori atunci când apare, acest lucru arătând ca este relevanta pentru utilizator. Acest scor, al numărului de accesări în funcție de numărul de apariții se numește click-through rate(CTR) și este relevant pentru calitatea respectivei reclame. Calitatea (Quality Score) este unul dintre factorii determinanți pentru costul per click. Adică o campanie bine concepută asigură un cost per click mai mic și deci este mai eficientă.

Avantajele Google AdWords

Spre deosebire de campaniile SEO care au nevoie de timp ca să își producă efectele, campaniile AdWords au marele avantaj că pot începe imediat. În acest fel, orice site nou poate obține o creștere semnificativă a traficului încă de la început. Reprezintă o metoda de creștere a vizibilității complementară campaniilor SEO si se pot seta în funcție de bugetul zilnic al fiecărui client.

Cere oferta

Promovare SEM GRATUITĂ

Global Code oferă servicii GRATUITE de setare și mentenanță a campaniilor AdWords pentru clienții ce au ales deja servicii de promovare SEO, pentru a-i ajuta să obțină o creștere imediată a traficului pe site-urile lor. În acest fel, campaniile SEO si SEM vor fi coordonate pentru obținerea celor mai bune rezultate.

Cere oferta

Optimizarea landing-pages

Global Code oferă servicii GRATUITE de setare și mentenanță a campaniilor AdWords pentru clienții ce au ales deja servicii de promovare SEO, pentru a-i ajuta să obțină o creștere imediată a traficului pe site-urile lor. În acest fel, campaniile SEO si SEM vor fi coordonate pentru obținerea celor mai bune rezultate.

Cere oferta

Quality Score cât mai bun

Prin alegerea cuvintelor cheie cele mai potrivite, organizarea lor în grupuri, compunerea unor texte atractive și optimizarea paginilor din site, firma noastră se va asigura de relevanța reclamelor dumneavoastră și obținerea unui Quality Score cât mai bun. Acest lucru se reflectă într-un preț mai bun per click și printr-o eficiența crescută a campaniei dumneavoastră

Cere oferta