Promovare SEO

Search engine optimization (SEO) este un proces continuu prin care se urmărește îmbunătățirea vizibilității unui site sau a unei pagini web în rezultatele afișate de către motoarele de căutare (Google, Bing). Odată cu creșterea vizibilității, adică a locului pe care apare în căutări după anumite cuvinte cheie,  firește, crește și traficul pe site-ul în cauză, acesta fiind de fapt scopul final. Acest lucru este absolut necesar pentru atragerea de noi clienți și dezvoltarea afacerii.


Avantajele promovarii SEO:
- Promovare eficientă
- Creștere durabilă a site-ului în căutări
- Creșterea relevanței
- Viteză de încărcare mai bună
- Branding
- Creșterea vânzărilor

Global Code oferă servicii de promovare SEO bazate pe calitate, pentru ca site-urile clienților noștri să ajungă în topul motoarelor de căutare (Google, Bing), să înregistreze creșteri cat mai mari de trafic și să obțină un număr cât mai mare de noi clienți.

SEO on page - care ține de informația afișată, organizarea ei prin titluri și subtitluri relevante pentru conținut, calitatea informației, adăugarea de informații și indexarea lor, eliminarea oricăror duplicate, etc, precum și de corectarea unor probleme ce țin de programare și care scad accesibilitatea site-ului, cum ar fi viteza de încărcare, faptul ca este sau nu adaptat citirii lui de pe telefon, structura link-urilor care trebuie sa indice utilizatorului conținutul paginii, faptul ca respectivul conținut poate sau nu fi share-uit în mod liber pentru a fi accesat de utilizatori, etichetarea imaginilor conținute pentru ca acestea sa apară în căutări.

SEO off page - care tine de calitatea referințelor externe, sau backlink-urilor, care contează în primul rând prin calitate, și apoi prin număr. Calitatea Backlink-urilor ține de traficul existent pe site-ul unde se află, de faptul ca site-ul le setează ca follow sau nofollow pentru motoare, și de numărul de utilizatori care vizitează link-urile respective. Ceea ce contează în cele din urma și pentru motorul de căutare și pentru proprietarul site-ului este un număr cat mai mare de utilizatori umani care pot fi transformați în clienți sau care, în cazul în care obiectul site-ului nu este unul comercial, pot oferi venituri din publicitatea de pe site, sau doar vizibilitate pentru conținutul postat.

Auditarea SEO a unui site presupune atât rularea unor programe de analiză, cât si observarea diferitelor particularități de programare și de conținut, pentru a înțelege modificările necesare obținerii unui loc cât mai bun în rezultatele motoarelor de căutare.

ESTI ÎN CĂUTAREA UNEI APLICAȚII WEB/ SITE WEB?

DOREȘTI PROMOVARE?

Completează următorul formular

Formularul NextLevel