În era digitală, este mai mult decât recomandat ca profesioniștii să aibă propriul site web. Dar ce este un site web? Care sunt avantajele sale reale? Care sunt domeniile în care să îți faci unul? Multe întrebări se pun în legătură cu crearea unui site web, în special în ceea ce privește rentabilitatea acestuia pentru o afacere.
Există multe idei preconcepute dacă te gândești la un proiect de realizare site web, dar sunt toate adevărate? Împreună cu tine, vom descompune subiectul site-ului pentru a-ți permite să faci pasul spre crearea unei platforme dedicate afacerii și imaginii tale de brand!
Ce este un site web?
Un site web este o platformă online dedicată uneia sau mai multor activități pentru un brand sau o persoană. Este un grup de pagini accesibile dintr-un browser web, de exemplu Google, care sunt organizate pentru a prezenta un subiect. Majoritatea mărcilor au un site web și pe bună dreptate, în era digitală, acestea sunt esențiale pentru a comunica și a vinde. Există diferite tipuri de site-uri web, cu diferite grade de sofisticare în ceea ce privește designul lor. Acestea pot fi codate de un dezvoltator pentru a fi cu adevărat unice și personalizate în funcție de toate nevoile voastre. Dar acestea pot fi create și dintr-un CMS (manager de continut) pentru a reduce costurile de dezvoltare. Printre principalele tipuri de site-uri web distingem:
Landing-page (pagina de destinatie)
Pagina de destinație constă într-o singură pagină, o pagină principală, de exemplu pentru un produs în curs de dezvoltare sau o pagină de așteptare pentru un site în curs de întreținere. În general, scopul paginilor de destinație este de a stârni curiozitatea potențialilor clienți și de a colecta datele de contact ale acestora pentru o posibilă vânzare atunci când sistemul dvs. este în funcțiune.
Site-uri de prezentare
Site-urile de prezentare sunt site-uri cu un număr minim de pagini, cu foarte puține caracteristici și sunt destinate să transmită informații fixe clienților sau potențialilor clienți. Acestea sunt utilizate pe scară largă de companiile care nu au nevoie să adauge caracteristici speciale pe site-urile lor.
Bloguri
Blogurile sunt site-uri care au o secțiune dedicată împărtășirii de articole, articole de blog sau știri. Acestea necesită pagini cu părți care se actualizează automat atunci când apare o nouă postare sau un nou comentariu. Tabloul de bord din back-end se modifică, de asemenea, permițând utilizatorului să mențină site-ul viu și dinamic.
Magazine online
E-shopurile sunt site-uri care includ o secțiune de magazin care permite vânzarea produselor direct online și primirea plăților. Site-ul are o structură dinamica care se actualizează în funcție de comenzi și stocuri, oferind cumpărătorilor diferite dimensiuni, culori și informații.
Care sunt avantajele de a avea un site web?
Avantajele unui site web sunt numeroase:
- Un spațiu dedicat și personalizat pentru a vă comunica brandul,
- Posibilitatea de a vă îmbunătăți vizibilitatea și de a găsi noi clienți,
- Posibilitatea de a vinde online fără a pierde timp,
- Posibilitatea de a primi plăți direct online, fără nicio intervenție din partea voastră,
- Platformă disponibilă 7 zile pe săptămână și 24 de ore pe zi pentru potențialii voștri clienți,
- Ușor de personalizat, modificabil (în comparație cu documentele pe hârtie),
- Dezvoltă încrederea clienților și capacitatea de servire, etc.