facebook

Mută ospitalitatea din restaurant în online, cu ajutorul unui website

creare site restaurant

Mulți proprietari de restaurante încă nu înțeleg care este importanța unui site web – ”De ce am nevoie de un website? Clienții intră în restaurant, nu pe website.” Alți proprietari de restaurante au înțeles că au nevoie și de o prezență în mediul online, însă nu se ocupă suficient de mult de website – nu actualizează informațiile și nu se ocupă de imaginea site-ului. Așa ajungem să avem restaurante cu website-uri care par că datează dintr-o altă epocă, deși restaurantul este apreciat în realitate pentru ospitalitatea pe care o asigură clienților și pentru atmosfera creată.

În continuare îți vom oferi câteva sfaturi despre cum poți muta ospitalitatea din restaurant și în mediul online pentru a câștiga cât mai mulți clienți. Iar dacă încă nu ai un site dedicat restaurantului tău, nu uita că suntem la un click distanță și îți oferim servicii de creare site restaurant personalizate pe nevoile și dorințele tale.

Un zâmbet pe buze pentru fiecare client care intră în restaurant – cum aduci asta în online?

Suntem siguri că există un protocol pentru angajații tăi legat de conduita pe care trebuie să o aibă în momentul în care un client intră în restaurant – un zâmbet cald, atenție la detalii și nevoi, promptitudine. Îți dorești ca fiecare client să aibă o experiență plăcută la tine în restaurant, ca să revină de cât mai multe ori și să recomande și altor prieteni sau membri ai familiei. În cazul website-ului, experiența pozitivă se rezumă la: navigare ușoară pe siteinterfață prietenoasă și intuitivăacces facil la informații (nu îți dorești ca clientul să piardă 10 minute pentru a găsi adresa restaurantului) și un design plăcutîn concordanță cu specificul și amenajarea restaurantului.

Oferă opțiunea de a comanda la pachet – livrare proprie, nu intermediari.

În momentul în care apelezi la intermediari pentru livrare, îți poate fi afectată imaginea destul de ușor, fără să ai neapărat vreo vină – mâncarea poate să ajungă rece sau poate nu ajung toate preparatele comandate. Clienții nu vor fi mulțumiți de experiență și nu vor mai comanda. Dacă în schimb le oferi opțiunea de a comanda direct de pe site-ul tău, cu livrare proprie, poți controla mult mai bine acest proces și te poți asigura că fiecare client este satisfăcut. În plus, în acest mod îți vei crește și veniturile, fără să faci un efort prea mare.

Ca să poți oferi această opțiune de comandă direct pe site, trebuie să acorzi o importanță deosebită fiecărui preparat – postează poze reale cu mâncarea, liste complete de ingrediente, gramaje și prețuri. Iar ca să aduci un plus de ospitalitate în online, poți face și câteva recomandări – spre exemplu, le poți spune ce fel de garnitură recomandă bucătarul pentru un anumit tip de friptură sau ce tip ce vin sau de desert se completează cel mai bine cu felul de mâncare comandat. Fă acest lucru, dar într-un mod cât mai plăcut și simplu. Cu siguranță nu îți dorești ca clientul să creadă că vrei să îl forțezi să comande ceva anumite.

Acordă o atenție deosebită website-ului restaurantului tău și vei vedea că numărul de clienți va crește. Și nu orice tip de clienți, ci acei clienți care sunt atenți la detalii, apreciază o experiență pozitivă, revin de fiecare dată și recomandă restaurantul mai departe.

contact globalcode
Scroll to Top