facebook

Cum să crești vizibilitatea brutăriei tale

creare site brutarie

Una dintre cele mai mari greșeli pe care le poți face este să consideri că afacerea ta nu este suficient de semnificativă pe piață pentru a avea un site. În unele industrii, există o percepție greșită că un site reprezintă doar o cheltuială în plus, pentru că majoritatea clienților sunt pe stradă sau în blocul alăturat, nicidecum în mediul online. Un exemplu bun în acest sens este cel a unei brutării de cartier. Dacă ți-ai deschis o brutărie, probabil te-ai întrebat cel puțin o dată dacă merită să inveștești în acest proces de creare site brutarie. Îți spunem și ție ce am spus și altor clienți: indiferent de industria în care activezi, un site îți va aduce mai multă vizibilitate și pe termen lung, mai mulți clienți.

Gândește global, acționează local.

O sintagmă folosită frecvent în mediul de afaceri, care ar trebui să impulsioneze toți antreprenorii aflați la început de drum. Dacă ți-ai deschis o brutărie în cartierul în care ai copilărit și produsele tale sunt extrem de apreciate nu doar de vecini, ci și de alte persoane care trec zilnic prin fața brutăriei și cumpără, ar fi bine să fii deschis la ideea deschiderii unui alt punct de lucru într-o altă zonă a orașului. Pe termen lung, poți lua în considerare chiar și extinderea brutăriei la nivel național. Dacă există o strategie de marketing bine pusă la punct și un website de prezentare, îți va fi mult mai ușor să intri pe piață pentru că oamenii te vor cunoaște deja.

Oamenii iubesc poveștile și tradițiile – dacă ai preluat această pasiune de la generațiile dinaintea ta, tot ce trebuie să faci este să o împachetezi într-o poveste frumoasă și să o livrezi potențialilor clienți. Este imposibil să te plimbi dintr-un oraș în altul pentru a sta de vorbă cu oamenii și a-ți face cunoscută povestea, însă poate fi floare la ureche să o expui prin intermediul Internetului.

Educație și informare în mediul online

Website-urile nu sunt însă doar pentru povești, ci le poți folosi într-un mod util, să îți educi sau informezi consumatorii. 39% dintre români consumă zilnic pâine albă. Acest procent poate ar fi mai mic dacă oamenii ar cunoaște beneficiile celorlate tipuri de pâine – pâine neagră, intermediară, cu semințe, etc. Vorbește despre fiecare tip de pâine cu aceeași pasiune cu care o frămânți și vei vedea că vei deveni din ce în ce mai vizibil. Din păcate, există prea puține informații utile despre această categorie de alimente în mediul online, așa că, de ce să nu profiți de asta și să începi să ghidezi oamenii către o dietă sănătoasă prin educație?

Alți oameni pot fi interesați de trucurile pe care le folosești în brutărie pentru a obține mereu o pâine atât de bună. Bineînțeles, nu este recomandat să publici rețeta pe care o folosești, însă poți oferi câteva sfaturi pe care oamenii le pot urma pentru a obține o pâine cu o coajă mai crocantă sau o pâine mai pufoasă. Poți chiar să demontezi câteva mituri despre procesul de coacere al pâinii care circulă des în mediul online.

Există multe subiecte pe care le poți aborda în cadrul unui website, chiar dacă deții o brutărie ce momentan este prezentă doar la parterul unui bloc. Nu se știe niciodată unde vei ajunge peste 5-10 ani. Iar noi suntem aici să te ajutăm să ai un website care să te reprezinte și să te ajute să îți crești vizibilitatea.

contact globalcode
Scroll to Top